понеділок, 12 червня 2023 р.

ЛЮДИ БУДУТЬ ЗАХОПЛЮВАТИСЯ МОЇМ БАГАТОГРАННИМ ТАЛАНТОМ!

 Я народився в селі під Флоренцією, але мені завжди хотілося жити в місті. Там можна зустріти дивовижних людей: художників, скульпторів, архітекторів!

🤵🧑‍🎨🧑‍🎤 Але й у сільській місцевості теж непогано. тут можна спостерігати за тваринами🐮🐷🐻‍❄️ та рослинами,🌲🌳🌴 записувати все, що бачиш. Тато хоче, щоб я, як і він, працював нотаріусом, але мені цікаве зовсім інше.
🔹Маю гарну уяву, але подобається жити в реальному світі.
🔹Я завжди ношу із собою записник. Пишу я лівою рукою, іноді справа наліво, щоб літери не розмальовувались. А коли хочу приховати написане від усіх, то пишу не чорнилом, а лимонним соком.
🔸 Я страшенно хочу придумати щось таке, що допоможе мені літати , як птах.
На мою думку, природа - найкраща винахідниця. Я дуже люблю спостерігати за всім живим, особливо летючими істотами.
🔸Здійснилась моя мрія жити в місті! Тепер я навчаюсь малювати, готувати фарби. Найдужче з фарб мені подобаються темпера та олійні фарби, куди для густоти додають яйці.
🔹У школі вчать багато чого, але найбільше я дізнався про те, що мені цікаво, з книжок. Я пробую придумувати різні штуки, які можуть полегшити людям життя, і всі ідеї одразу нотую в записник.

Немає коментарів:

Дописати коментар