неділю, 29 січня 2023 р.

ТИСЯЧІ ЛЮДЕЙ СХИЛЯТИМУТЬСЯ ПЕРЕД МОЇМИ КРАСОЮ ТА МОГУТНІСТЮ



🔸
Я живу в славетній давній державі на півночі Африки.🏜 Усі вважають, що в мене попереду великі справи. І я теж так думаю, тож намагаюсь якомога більше дізнатися. Моя родина заможна й шанована,👨‍👩‍👧 отже, я можу вчитися чого забажаю. Я б радо ходила до школи,📓🖊 але туди можна тільки хлопцям. Дівчата мають навчатися вдома.👩
🔸Коли я добре поводжусь і погода хороша,☀️ то мене беруть кататися на човні по Нілу. Це просто дивовижна ріка.
🔸 Коли я не навчаюсь і не допомагаю рідним, то охоче граю в різні ігри.🙂
🔸Я дуже люблю мої чудові дерев'я іграшки!
🔸 Не тільки я люблю грати. І в дорослих навколо мене є улюблені ігри.
🔸Іноді людині треба трохи розім'ятись і побігати. Ми з подружками👧👩‍🦱 любимо гратися надворі в м'яча, ⚾️хвалячись одна одній спритністю.
🔸Заздрю тим, у кого гарний почерк!🖊 Ми пишемо маленькими картинками, що називаються їєрогліи.✍️
Чи здогадалися, ким може бути ця дівчинка?

Немає коментарів:

Дописати коментар