понеділок, 4 травня 2020 р.

Читачі бібліотеки

Наші читачі продовжують розповідати, як вони проводять свій час упродовж карантину.
Цього разу це учениця 7 класу ЗОШ № 4 Софія Юрчишина:
«Напевне усім людям набрид цей карантин, принаймні всім моїм друзям. Зараз нам би усім хотілось піти до школи, адже сидіти дома не так вже й весело! Ех, а потім нам ще й доведеться вчити те, що ми пропускаємо. Ну, звісно ж, я вчуся по сайті нашої школи та в Інтернеті, а це займає майже половину дня. Але таке навчання далеко не таке ефективне, як у школі! Не вистачає живого спілкування…

Але чим зайнятися у вільний час?
Перед карантином я взяла у бібліотеці 2 книги, але їх мені вистачило лише на тиждень. Також я читаю по шкільній програмі.
А ще на допомогу приходить село і город. Хто хто, а город забирає багато вільного часу та сил. Та навіть городам приходить кінець, чим зайнятися?
Можна от як ми, щось приготувати. Перед святами ми з мамою випікали паски. А за останні кілька днів встигли напекти пирогів та пряників. Уууу, смакота!
Також, під час карантину мене розважає моє кошенятко Арчі. Щойно я виходжу на двір він одразу тут, як тут, ніколи не дає засумувати. А як витворить щось, я біжу його то з рибальської сітки визволяти, то перевернуті вазони прибирати. Ох, ще той непосида, зате ніколи не сумно.
Деколи ми всією сім’єю збираємося на перегляди фільмів, чи просто проводимо час разом. Ось так я і проводжу час на карантині».



Немає коментарів:

Дописати коментар