понеділок, 18 травня 2020 р.

Наші читачі

Продовжує розповідати про свій час на карантині наша активна читачка, семикласниця Барського ліцею № 2, переможниця конкурсу дитячого читання «Книгоманія 2020» – Анастасія Потримай .
«Карантин кардинально змінив життя більшості людей, змусив усіх залишатися в соціальній ізоляції та відмовитися від багатьох буденних радощів у вигляді зустрічі з друзями.
Мені теж дуже набрид карантин. Доволі часто не вистачає живого спілкування з друзями. Адже у школі друзі, вчителі, можна більше спілкуватися, я людина, яка любить спілкуватися. Тому для мене це не дуже легко – мало спілкуватися. Але я маю чим зайнятись на карантині. День розписаний по годинах. Зранку уроки, згодом онлайн-тести, відпочинок та перегляд різних майстер-класів. Вивчаю новий та повторюю старий навчальний матеріал. Більше часу приділяю вивченню англійської мови, а ще дивлюсь фільми та читаю твори улюблених авторів, на які не вистачало часу. Карантин змінив моє життя. Я почала робити те, що ніколи не робила, а саме пошила власноруч дві чудові декоративні ляльки. Ці роботи продумані до найменших подробиць, використовувала найрізноманітніший матеріал.
На карантині коли з’явилось багато вільного часу займаюся музикою. Однак, є ще одна справа, якій я віддаю часточку свого вільного часу. Це - малювання. Люблю зображувати людей, їхні емоції і почуття. Мене щоразу по-новому вражає варіантність кольорів, як кожен з них набуває іншого відтінку.
Такі прості, але водночас корисні захоплення. Тому, аби наш вільний час не перетворився на «театр недолугого», потрібно, лишень, заповнити його простими і красивими речами, які стимулюватимуть наш розвиток.»

Немає коментарів:

Дописати коментар