вівторок, 21 квітня 2020 р.

Бібліотека - це передусім наші читачі.

 Ми дізнались, як вони проводять час карантину та які книги зараз читають.
Розпочнемо з Діани Франчук, переможниці цьогорічного конкурсу Книгоманія-2020 в Барі.
«Привіт. Мене звати Діана, і я намагаюсь проводити карантин змістовно та насичено. Почну розповідь з того, що я дотримуюсь карантину і раджу всім те саме робити, адже це дуже важливо.

Найбільше часу у мене забирають уроки, адже зараз потрібно опрацювати самостійно те, що в школі нам розповідали вчителі. Далі я займаюсь: танцями, співами і малюванням. Також у мене є певні домашні обов’язки.
Я уже дочитала книгу Бодо Шефера «Пес на ім'я Мані або абетка грошей» і планую почати читати книгу під назвою «Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати». Паралельно я вивчаю англійську з підручниками та часто дивлюсь фільми англійською з перекладом, таким чином вивчаючи нові слова.
Ну і звісно кожен день не проходить без занять спортом».
А як проводите карантин ви?


Немає коментарів:

Дописати коментар