четвер, 4 квітня 2019 р.

Здоров'я - найцінніший скарб

У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці  для учнів 7-А класу  Барського ліцею № 2  проведено інтелектуальну гру «Здоров'я – найцінніший скарб»,  який мав на меті поглибити знання про здоровий спосіб життя, попередження шкідливих звичок, формування свідомого ставлення до власного здоров'я.

 
Висловлюючи свої міркування під час виконання інтерактивних завдань, учні не тільки дізнались про важливі передумови збереження здоров'я, згубний вплив шкідливих звичок, а й визначали правила безпечної поведінки.


 Своє розуміння необхідності дотримання здорового способу життя школярі добре показали у створенні «Моделі здоров'я», виробленню   та «захисті»  пам'яток про корить невживання алкоголю та некуріння тютюнових виробів, розігруванні сценок за темою заходу.

Також у бібліотеці  відкрита виставка – порада «Здоров'я – найцінніший скарб людини», на якій представлені книги та періодичні видання, і спрямована на підтримку у пропагуванні здорового способу життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар