вівторок, 8 квітня 2014 р.

Краса тіла, духу і здоров'я

 
  Здоров'я- це не все, але все без здоров'я - ніщо!
                                         Сократ
         До Всесвітнього Дня здоров'я, який щорічно відзначається 7 квітня, в бібліотеці  організована  книжкова виставка – порада «Здоров’я – найцінніший скарб людини». Метою  виставки – привити користувачам  навички здорового способу життя та оздоровлення,  ознайомити з основними факторами довкілля  і зовнішнього середовища, які впливають на здоров'я. До уваги відвідувачів бібліотеки представлені книги та періодичні видання, які здебільшого стосуються фізичної культури, руху , як основи здоров’я, гігієні, здоровому харчуванню, поради що до життя без стресу, як бути красивою кожен день.
    Біля виставки бібліотекарем була проведена бесіда про те, що здоров'я – це найбільше благо та скарб нашого життя і усі бажаючі мали змогу прийняти участь в її обговоренні .

Немає коментарів:

Дописати коментар