четвер, 26 квітня 2018 р.

Здоров'я планети - твоє здоров'я

Чорнобильська трагедія - велике горе  українського народу, щороку згадуємо, щороку зустрічаємося зі свідками, аби не забути, осягнути масштабність трагедії і не допустити знову. 

   26 квітня в  бібліотеці відбувся міні-тренінг «Здоров’я планети - твоє здоров’я», присвячений 32 роковинам від дня Чорнобильської  катастрофи для учнів 9-А класу школи № 3.

   Також  організувана  зустріч  з ліквідатором аварії, очевидцем тих подій Галиною Степанівною Мариняк. Школярі з перших вуст мали змогу почути про реалії, з якими довелось зіткнутись українцям у 1986 році. Про 12-годинний робочий день, про захисні костюми, распіратори, які доводилось одягати навіть в надзвичайну спеку та проходити дезінфекцію декілька разів за годину. Яскравим підтвердженням до спогадів Галини Степанівни стали документальні світлини, на якій зафіксовано різні деталі побуту ліквідаторів.

    Тема заходу торкнулась і сучасного стану екології в нашому місті та області. Тут вже себе активно проявили учні, виконуючи завдання тренера. Сьогодні в Україні головна небезпека прихована у відходах різноманітних підприємств та масштабних сміттєзвалищах. Мінімізація їх шкідливого впливу - це справа кожного громадянина. Саме від екологічної позиції кожного з нас залежить стан країни в майбутньому, і здоров’я нашої планети.
                          

Немає коментарів:

Дописати коментар