середу, 25 жовтня 2017 р.

Ми за здоровий спосіб життя

Здоровий спосіб життя сьогодні - це вимога часу. Бути здоровим - це актуально, модно і престижно. А формувати у користувачів уявлення про те, що здоров'я значною мірою залежить від нас самих, пропагувати здоровий спосіб життя є важливим напрямком роботи нашої книгозбірні. Саме тому, тренінг "Ми за здоровий спосіб життя", в рамках місячника шкільних бібліотек "Бібліотека за здоровий  спосіб життя", проведений для учнів 8 - А класу НВК - гімназії № 2, мав на меті поглибити знання про здоровий спосіб життя, попередження шкідливих звичок, формування  свідомого ставлення до власного здоров'я.



   Працівники бібліотеки підготували цікаві та різноманітні вправи для підлітків: "Мішок здоров'я", "Скріпка", "Стежина здоров'я", складання "Моделі здоров'я",  яка дала можливість кожній групі зобразити модель здоров'я, вкласти в неї певний зміст та ідеї щодо реалізації здорового способу життя.  Заключним етапом тренінгу була вправа "Психодрама", де кожна з груп отримала завдання розіграти сценку на задану тему.
 
  Під час виконання вправ тренінгу, школярі були досить активними та оптимістично налаштовані,  це говорить про їхнє прагнення до здорового способу життя та активної громадської життєвої позиції.
 

    

Немає коментарів:

Дописати коментар