пʼятницю, 3 жовтня 2014 р.

Де знайти відповіді на всі запитання?

«Одного разу я запитала у матері:
- Мамо, а чому небо блакитне?
А мати відповіла:
- Тому що так природа забажала.
Потім я запитала:
- А чому трава зелена?
- Тому що так природа захотіла, - відповіла мати.
- Мамо, а чому дощ йде?
- Тому що так захотіла природа.
А я запитала:
- А що таке природа?
Мати поглянула на мене та усміхнулася. І потім разом з матір’ю ми пішли до бібліотеки. Мама сказала, що я там знайду відповіді на всі запитання».


З такого фрагменту мультфільму розпочалося перше знайомство учнів 1-А і 1-Б класів з бібліотекою. Два класи прийшли окремо у різний час, і  при цьому обидві зустрічі фактично не були спланованими. Але елемент спонтанності лише додав родзинки до атмосфери заходів..
Більшість з сьогоднішніх гостей бібліотеки – шестилітні діти, які ще не зовсім вправно вміють читати. Та з літературою вони поступово знайомляться, слухаючи казки з уст матері. Тепер ж першачки дізналися основну інформацію про правильне поводження з книгою, про «будиночки та квартири для книг»: стелажі та полиці. Вони послухали про будову та історію книг, назвали відмінності її від газети чи журналу.
Подібне знайомство та активне користування бібліотечними послугами допоможе дітям перш за все повністю освоїти процес читання. А вже далі разом з книгою отримувати нові знання та вирушати у подорожі з літературними героями. 

Немає коментарів:

Дописати коментар