пʼятницю, 21 березня 2014 р.

Книгоманія-2014

    
     У рамках проведення тижня дитячої та юнацької книги  у Барській районній бібліотеці для дітей відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дитячого читання Книгоманія-2014, головною метою якого є заохочення дітей до систематичного читання, виявлення читацьких уподобань, популяризації найкращої української та світової літератури, а також підвищення соціального значення бібліотек. У ньому брали участь учні 6, 7 та 8 класів Барського району, які вибороли перемогу в І етапі цього конкурсу. Цей захід щороку проводиться у нашому районі і вже встиг полюбитися юним читачам.
     Під час Конкурсу учасники читали  книжки,  нотували прочитане у спеціальних щоденниках  та намагалися довести всім, що їхня  улюблена книга є  справді найкраща у світі. Юні читачі показали не лише свої знання та ерудицію, а й креатизм і творчий підхід до виконання завдань Конкурсу. Незабутні враження отримали присутні від сучасних форм популяризації книги за допомогою електронних презентацій.  Оцінювати найкращого читача району  компетентному журі було дуже непросто, адже кожен виступ був достойний перемоги та нагороди. За підсумками проведеного конкурсу в боротьбі за перемогу за звання «Найкращий читач - 2014» у різній віковій категорії вибороли:
     учениця 8 класу НВК-гімназії № 2 Гоцуляк Іванна;
     учениця 7 класу Копайгородської школи Задорожна Марія;
   учениця  6 класу Войнашівської школи Кулагіна Ірина, які тепер продовжать боротьбу в обласному третьому етапі конкурсу.  Всі учасники Конкурсу отримали Грамоти, Подяки та подарунки. Тому хочеться з певністю  вважати, що завдяки книжкам можна також перемагати.
     Для учасників Конкурсу було підготовлено лялькову виставу по твору Всеволода Нестайка «Дивовижні пригоди у лісовій школі», яку підготувала разом із учнями  6-го класу бібліотекар ЗОШ № 1 Залєвська Тамара Антонівна.  Свято пройшло  в теплій, дружній атмосфері, адже крім конкурсантів, в залі були присутні їхні друзі та бібліотекарі шкільних бібліотек сіл району.







 

Немає коментарів:

Дописати коментар