пʼятницю, 6 квітня 2018 р.

Чи бути здоровим вирішуєш ти

Напередодні Всесвітнього дня здоров’я, який щорічно відзначається 7-го квітня та спрямований на залучення широкої громадської уваги до проблем і питань здоров’я,  для учнів 7-Б класу НВК-гімназія № 2 працівниками бібліотеки провели бесіду – обговорення «Чи бути здоровим вирішуєш ти!»

 Метою бесіди було надати учасникам інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я, активізувати відчуття важливості здоров’я, розуміння складності його досягнення та збереження.
Під час заходу  школярі із задоволенням приймали участь у цікавих завданнях, виконували вправи,  відповідали на запитання та висловлювали свою думку стосовно ведення здорового способу життя.



Немає коментарів:

Дописати коментар