пʼятницю, 28 лютого 2020 р.

Я і моє місто

 Сьогодні в рамках роботи клубу «Роксолана»  відбулась година краєзнавства «Я. Мій будинок.  Моя вулиця. Моє місто. Моя Україна»,  учасниками якого стали учні 5-А класу Барського ліцею № 2.  Під час заходу школярі здійснили віртуальну мандрівку однією з найбільших та головних вулиць нашого міста, Героїв Майдану. Познайомилися з її історичними, привабливими місцями та будівлями, пригадали видатних людей, доля яких пов’язана з цими будівлями. Також, учні мали можливість дізнатись про вулички та перехрестя, що перетинають цю вулицю.
 


   Цікавою була інформація, яку заздалегідь підготували школярі, це повідомлення про архітектурні пам’ятки  міста, будинки та вулиці, на яких вони проживають; розповіді про відомих особистостей , іменами  яких названі вулиці та людей,
здобутками яких наше місто відоме не тільки в Україні, а  й далеко за її межами.
 
 
 
 



Немає коментарів:

Дописати коментар